Κυρ06082025

Last updateΣαβ, 07 Ιουν 2025 5pm

Γιατί τόσος θόρυβος για την ψηφιοποίηση;

CMA CGM alaskaΟι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν εισαχθεί μεγαλοπρεπώς στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων από πενταετίας, τα λιμάνια «κάνουν κατοστάρια» σε αυτοματοποιημένους εξοπλισμούς και ανανέωση προγραμμάτων διαχείρισης εμπορευματικών ροών και τα big data είναι γεγονός.

Στρατηγική συνεργασία Cosco Greece με Skyserv

cosco olp provlitaΗ Cosco Shipping Lines (Greece) S.A. και η Skyserv Α.Ε. Επίγειας Εξυπηρέτησης Αεροσκαφών υπέγραψαν σήμερα Μνημόνιο Συνεργασίας για την ανάπτυξη και προώθηση μίας ενιαίας πλατφόρμας συνδυασμένης διαχείρισης φορτίων που προορίζονται για αεροπορική μεταφορά.

Η Seanergy Maritime Holdings Corp. ανακοινώνει συμφωνία χρονοναύλωσης ενός Capesize πλοίου

Seanergy takes Delivery of Capesize and Supramax VesselsΗ Seanergy Maritime Holdings Corp. (η «Εταιρεία») (NASDAQ:SHIP) ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει συνάψει συμφωνία χρονοναύλωσης, με μεγάλη ευρωπαϊκή ναυλώτρια εταιρεία για ένα από τα πλοία τύπου Capesize που διαθέτει, το Lordship, για δεκαοκτώ με είκοσι-δύο μήνες.

Αίτηση της ERMA FIRST για πιστοποιητικό από την USCG

44444444untitledΗ ERMA FIRST γίνεται ο πρώτος κατασκευαστής και προμηθευτής παγκοσμίως, Συστήματος Διαχείρισης Θαλασσίου Έρματος (BWTS) ηλεκτρόλυσης πλήρους ροής, που κατέθεσε την αίτηση για Πιστοποιητικό Έγκρισης Τύπου από την Αμερικάνικη Ακτοφυλακή (US Coast Guard Type Approval) την Τρίτη 11 Απριλίου, 2017.

«Ανταγωνισμός» τιμών μεταξύ συμμαχιών και ανεξάρτητων

Container 00Άκρως ενδιαφέροντα είναι τα στοιχεία που έρχονται από τις πρώτες αναλύσεις του πρώτου δεκαπενθημέρου του Απριλίου για τη διαμόρφωση των τιμών διαμετακόμισης μεταξύ Ασίας και Δυτικών ακτών των ΗΠΑ καθώς αποκαλύφθηκε «ανταγωνισμός» τιμών μεταξύ συμμαχιών και ανεξάρτητων στα εμπορευματοκιβώτια.

Στην Alibaba και η K+N

container 004353Αυξάνονται και πληθύνονται οι συνεργασίες από τον τομέα των logistics με την Κινεζική πλατφόρμα που εξειδικεύεται στη διακίνηση εμπορευμάτων Alibaba.

Επί τάπητος το αυξημένο κόστος εφοδιασμού πλοίων

capesize 09Τα ανυπέρβλητα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί, είτε από ορισμένες ισχύουσες νομοθετικές ή κανονιστικές διατάξεις είτε από εγκυκλίους, τα οποία αυξάνουν το κόστος του εφοδιασμού πλοίων και μειώνουν δραστικά την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών εφοδιαστικών επιχειρήσεων, καθιστώντας σχεδόν απαγορευτικό το έργο της εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς επίσης και προτάσεις επίλυσής τους, αναδείχθηκαν σε έκτακτη σύσκεψη που συγκλήθηκε στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς από τον β’ αντιπρόεδρο του ΕΒΕΠ και πρόεδρο του Πανελλήνιου Συλλόγου Εφοδιαστών Πλοίων - Εξαγωγέων (ΠΣΕΠΕ), κ. Νίκο Μαυρίκο.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ