Πεμ09112025

Last updateΠεμ, 11 Σεπ 2025 7am

Μηνύματα Γράτσου με πολλαπλούς αποδέκτες- Ευαίσθητη η Ναυτιλία και σε φάση επούλωσης

gratsos 99Σαφές μήνυμα ότι η Ναυτιλία επουλώνει σταδιακά τις πληγές της από το 2009 και εντεύθεν, εξέπεμψε προ ολίγου προς πάσα κατεύθυνση ο Πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Ν.Ε.Ε.) Γ. Γράτσος, στην ετήσια τελετή κοπής της πίτας που εξελίσσεται τώρα σε αίθουσα του Ιδρύματος Ευγενίδου.

Intercargo: Μέτρα για την υγροποίηση των φορτίων

Intercargo 888Τους κινδύνους που συνδέονται με την μεταφορά χύδην φορτίων και την ενδεχόμενη υγροποίηση τους (liquefaction), υπενθυμίζει η διεθνής ένωση πλοιοκτητών πλοίων ξηρού χύδην φορτίου Intercargo, με ανακοίνωση της.

Boxships: Ναυπηγήσεων και αναλύσεων... συνέχεια

Container 00Προσπάθεια να αποτυπωθούν οι «πιέσεις» που θα ασκηθούν το τρέχον έτος από τα προστιθέμενα TEU's στο στόλο των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αλλά και στη σχετική ναυλαγορά σε εξέλιξη από αναλυτές και μελετητικούς οίκους.

Ακυβέρνητο φορτηγό πλοίο στο Κολυμπάρι

ploio 543Στη θαλάσσια περιοχή Κολυμπάρι Χανίων, σπεύδει σκάφος του Πολεμικού Ναυτικού, μετά τη δήλωση εγκατάλειψης από τον πλοίαρχο του φορτηγού πλοίου «Mare», λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Ημερίδα με θέμα «Υπεράκτια διαχείριση των πλοίων και αυτοαξιολόγηση (OVMSA)»

dnv gl 0987Ημερίδα με θέμα την «Υπεράκτια διαχείριση των πλοίων και αυτοαξιολόγηση (OVMSA)», διοργανώνει στις 17 Φεβρουαρίου στο Ρότερνταμ, η Ναυτική Ακαδημία του DNV – GL, προκειμένου να βοηθήσει στην αξιολόγηση και την εναρμόνιση των υφιστάμενων συστημάτων διαχείρισης με τη νέα κατευθυντήρια γραμμή της ναυτιλιακής βιομηχανίας.

Με το «βλέμμα» στους κανονισμούς antitrust η Κίνα

MSC ACCRAΜπορεί το σέρβις της 2Μ (MAERSK-MSC) να έχει ουσιαστικά ξεκινήσει από το Dalian και να εξελίσσεται αλλά οι Κινεζικές αρχές διατηρούν εστιασμένο το «βλέμμα τους» πρωτίστως στη συμμαχία καθώς η 2Μ εμφανίζεται να ελέγχει ποσοστό άνω του 30% της χωρητικότητας στις γραμμές Ασίας-Ευρώπης.

Πιο πράσινα τα δεξαμενόπλοια-ελάχιστες οι πετρελαιοκηλίδες το 2014

deksamenoploiaΚατά 50% έχει μειωθεί ο αριθμός των περιστατικών δημιουργίας πετρελαιοκηλίδων από δεξαμενόπλοια τα τελευταία 25 χρόνια, σύμφωνα με μία νέα μελέτη  του International Tanker Owners Pollution Federation.
Κατά τη διάρκεια του 2014, το ITOPF κατέγραψε μια μεγάλη πετρελαιοκηλίδα από άσφαλτο 3.000 τόνων περίπου, από ένα δεξαμενόπλοιο στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας, και τέσσερις μεσαίες διαρροές διαφόρων τύπων πετρελαίου. Συνολικά κατεγράφησαν πέντε διαρροές μεγέθους επτά τόνων και άνω, επίδοση που συνιστά νέο ιστορικό χαμηλό για τα τελευταία πέντε χρόνια.
"Σε μια εποχή κατά την οποία η εστίαση σε θέματα προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος είναι υψηλή, η τάση που κατέγραψε το ITOPF είναι ένα κίνητρο για τους πλοιοκτήτες δεξαμενοπλοίων, αναφέρει ο οργανισμός. Είναι επίσης μια απόδειξη για το σημαντικό έργο που έχει επιτελέσει η βιομηχανία των δεξαμενοπλοίων για την διατήρηση υψηλών προτύπων στις θαλάσσιες μεταφορές, πρόσθεσε το ITOPF.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ