Επέκταση στόλου για την K Line
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2014 10:52
Πέντε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με μεταφορική ικανότητα 14.000 TEU έκαστο πρόσθεσε σύμφωνα με πληροφορίες η Kawasaki Kisen Kaisha (K Line).
Διεκδικεί τα «σκήπτρα» η MSC
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 09 Σεπτεμβρίου 2014 23:14
Η Mediterranean Shipping Company φαίνεται να συγκεντρώνει όλες τις δυνατότητες να ξεπεράσει τη Maersk και να πάρει τον τίτλο της μεγαλύτερης εταιρείας εμπορευματοκιβωτίων, αλλά με ορίζοντα το 2016.
Και εγένετο η «Ocean Three»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 09 Σεπτεμβρίου 2014 14:40
Ανακοινώθηκε πριν από λίγο και επισήμως, η νέα συμμαχία μεταξύ των CMA – CGM, China Shipping Container Lines και United Arab Shipping Co, οι οποίες θα απoτελούν τη νέα συμμαχία με την επωνυμία "Ocean Three".
Εμπορευματοκιβώτια: Συζητήσεων συνέχεια για συμμαχίες
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 09 Σεπτεμβρίου 2014 14:21
Με φόντο τις διεργασίες που συμβαίνουν επί αμερικανικού εδάφους, όπου το Federal Maritime Commission, εξετάζει παραμέτρους της 2Μ οι συζητήσεις για τις επόμενες κινήσεις της CMA CGM καλά κρατούν.
ΗΠΑ: Μελέτες για κύριες και ακτινικές γραμμές διασποράς εμπορευματοκιβωτίων
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 08 Σεπτεμβρίου 2014 22:14
Μελέτες για την μείωση της πίεσης που «νοιώθουν» τα αμερικανικά λιμάνια λόγω του συνεχούς γιγαντισμού των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ήταν αναμενόμενο να συμβούν.
Προσάραξη πλοίου στην Αστυπάλαια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Σάββατο, 06 Σεπτεμβρίου 2014 10:14
Προσάραξη σημειώθηκε, πρωινές ώρες χθες, του M/V ''INCE INEBOLU'' σημαίας Τουρκίας, στη θαλάσσια περιοχή ανατολικά της ν. Αστυπάλαιας, με επιβαίνοντες είκοσι δύο αλλοδαπούς μέλη πληρώματος, καλά στην υγεία τους.
Έλληνες εφοπλιστές κρατούν την κορυφή στα δεξαμενόπλοια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 05 Σεπτεμβρίου 2014 12:10
Θα παραμείνουν, κατά το ορατό μέλλον, στην κορυφή οι Ελληνες πλοιοκτήτες δεξαμενόπλοιων παρά την επιθετική αναπτυξιακή πολιτική των Κινέζων, όπως εκτιμά ο ναυλομεσιτικός οίκος Clarkson, ενώ αντιθέτως θα χάσουν έδαφος Ιάπωνες και Νορβηγοί πλοιοκτήτες.