Δευ04212025

Last updateΔευ, 21 Απρ 2025 3pm

Παρουσιάστηκε η κορεατική πρόταση για το ship management

korea-22Αφιερωμένη στον τομέα του ship management, ήταν η χθεσινή εκδήλωση των Korea Ship Managers Association (Cosma) και Korea Trade Investment Promotion Agency (Cotra) Athens, η οποία έλαβε χώρα επί της κορεατικής Πρεσβείας στην Αθήνα, στο ξενοδοχείο King George.

Dryships: Συγκέντρωσε 333,7 εκατ. από διάθεση μετοχών!

oikonomou6-458x315Κεφάλαια ύψους 333,7 εκατ. δολαρίων αφαιρώντας έξοδα και προμήθειες, συγκέντρωσε η Dryships από την διάθεση 250.000.000 μετοχών, στην τιμή των 1,4 δολ. ανά μετοχή.

Έμπολα: Υιοθετεί τις συμβουλές του ΙΜΟ η Λιβερία

ebola-shipping-1Στην υιοθέτηση των προτεινόμενων εκ του ΙΜΟ μέτρων κατά του Έμπολα, προχώρησε το Νηολόγιο της Λιβερίας.

Ανακατασκευές boxships για την CMA-CGM

CMA CGM Parsifal 03Περισσότερα από είκοσι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της CMA-CGM πρόκειται σύμφωνα με πληροφορίες που είδαν το φώς της δημοσιότητας να οδηγηθούν εκ νέου σε ναυπηγεία προκειμένου να υποστούν μετασκευές.

Εγκρίθηκε σε Επιτροπή του ΙΜΟ πλαίσιο για πλεύση σε πολικές θάλασσες

dnv-arcticΕγκρίθηκαν από την Επιτροπή Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος (MEPC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), οι περιβαλλοντικές διατάξεις του Διεθνούς Κώδικα για τα πλοία που δραστηριοποιούνται σε πολικά ύδατα, μαζί με τα σχετικά σχέδια τροποποιήσεων της Διεθνούς σύμβασης για την πρόληψη της ρύπανσης από πλοία, για να καταστεί ο Κώδικας, υποχρεωτικός.

Αισιοδοξεί η Ο3

CMA-CGM-Marco-Polo HongKong 2012-11-121Αισιόδοξα είναι υψηλόβαθμα στελέχη της Ocean Three (O3) ότι τελικά θα δοθεί ότι «ok» από το FMC μέσα στο διάστημα των 45 ημερών που προβλέπεται εκ της διαδικασίας για τη διερεύνηση θεμάτων που σχετίζονται με τα anti-trust.

Νομοθετική ρύθμιση Βαρβιτσιώτη, για δικαιώματα υπηρεσίας στα πλοία και προϋποθέσεις απόκτησης αποδεικτικών ναυτικής ικανότητας

varvitsiwthsΈνα πάγιο αίτημα των φορέων της Ναυτιλιακής Κοινότητας που αφορά την αναγνώριση θαλάσσιας υπηρεσίας Ελλήνων Ναυτικών σε πλοία ξένης σημαίας, μη συμβεβλημένα με το Ν.Α.Τ., καθώς και της προσαρμογής των προϋποθέσεων απόκτησης αποδεικτικών ναυτικής ικανότητας στις προκλήσεις του διεθνούς περιβάλλοντος υλοποιείται, κατόπιν νομοθετικής ρύθμισης του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη. Το νέο Προεδρικό Διάταγμα αντικαθιστά, 16 χρόνια μετά, το Προεδρικό Διάταγμα 243/98 επικαιροποιώντας το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο στις σύγχρονες απαιτήσεις της διεθνούς ναυτιλίας.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ