Πεμ07312025

Last updateΠαρ, 01 Αυγ 2025 2pm

Προσάραξη φορτηγού πλοίου με 22 άτομα νότια της Κέας -UPD

fortigo prosaraxi 342Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και οχημάτων ro-ro "Alios", αποκολλήθηκε με ασφάλεια Κέα και συνοδεία ρυμουλκού οδηγείται στο Λάυριο.

WSJ: Αλλάζει το «σκηνικό» η συνένωση Cosco- CSCL

cosco container 2Νέα δυναμική στις θαλάσσιες μεταφορές προσδίδει η συνένωση Cosco- CSCL το κοινό σέρβις των οποίων ξεκινά από τις 18 τρέχοντος σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal που εστιάζει μεταξύ των άλλων και στο θέμα των συγχωνεύσεων-συνενώσεων στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων.

Επισημάνσεις Βενιάμη για τις SAG- Στην υψηλότερη φορολογική κλίμακα στην Ευρώπη η ελληνική ναυτιλία

untitled«Σε μία ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο για την οικονομία της χώρας μας, η ναυτιλία μας, ο πιο παραγωγικός πυλώνας για αυτήν, στοχοποιείται και η νομική αβεβαιότητα και επενδυτική ανασφάλεια που δημιουργείται ενδέχεται να προκαλέσουν φυγή, όχι μόνο του ελληνόκτητου στόλου, αλλά και του ευρωπαϊκού, εκτός Ευρώπης και μετεγκατάσταση σε πιο φιλόξενα διεθνή ναυτιλιακά κέντρα». Το «μήνυμα» αυτό με πολλαπλούς αποδέκτες εξέπεμψε χθες κατά τη διάρκεια της ετήσιας γενικής συνέλευσης των μελών της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών ο πρόεδρος του δ.σ. Θ. Βενιάμης.

Το Πάνθεον της Ελληνικής Ναυτιλίας αναγγέλλει την Τελετή Εισαγωγής και Δείπνου 2016

nautilia 8Το Πάνθεον της Ελληνικής Ναυτιλίας είναι στην ευχάριστη θέση να αναγγείλει την επόμενη μεγάλη εκδήλωσή του η οποία θα πραγματοποιηθεί το βράδυ της Δευτέρας στις 4 Απριλίου 2016 στην αίθουσα Banqueting Hall του εμβληματικού Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

Νέα δεδομένα στη ναυτιλία από την άρση των κυρώσεων στο Ιράν

iran 1.mediumΝέα δεδομένα σε όλους τους τομείς της ναυτιλίας δημιουργεί η άρση των διεθνών κυρώσεων σχετικά με το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν και στη συμφωνία στην οποία κατέληξε για το θέμα αυτό πρόσφατα η Τεχεράνη με τις έξι μεγάλες δυνάμεις (Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Ρωσία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες).

Δεν «σταύρωσαν» παραγγελία τον Ιανουάριο, τα Κορεατικά ναυπηγεία

samsung1Ούτε μία νέα παραγγελία για πλοίο δεν «σταύρωσαν» τα Κορεάτικα ναυπηγεία τον Ιανουάριο του 2015, εικόνα ενδεικτική για την κρίση που αντιμετωπίζει ο ναυπηγικός κλάδος. Τα τρία μεγαλύτερα ναυπηγεία της Κορέας Hyundai Heavy Industries Co., Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. και Samsung Heavy Industries Co. δεν ‘έκλεισαν καμία παραγγελία ναυπήγησης πλοίου τον Ιανουάριο του 2016 όταν πέρυσι είχαν συμφωνήσει με ναυτιλιακές εταιρείες παραγγελίες ύψους 1,8 δις. δολ.

"Ο Ιανουάριος είναι συνήθως ένας μήνας εκτός εποχής για τα ναυπηγεία, αλλά είναι η πρώτη φορά που οι μεγάλοι παίκτες δεν έχουν λάβει ούτε μία παραγγελία αυτόν τον μήνα, ανέφερε μία πηγή στο πρακτορείο Yonhap.
Οι χαμηλότερες τιμές πετρελαίου έχουν αποτέλεσμα την πτώση της ζήτησης για νέα πλοία, όμως είναι οι εγκαταστάσεις για offshore δραστηριότητες, ενώ τα κινεζικά ναυπηγεία έχουν κερδίσει ένα μεγάλο μέρος των παραγγελιών για τα μικρότερα πλοία.
Λόγω της παρατεταμένης κρίσης στο ναυτιλιακό τομέα τα ναυπηγεία έχουν μειώσει τους στόχους τους για το 2015 κατά 20%. Τα τρία μεγάλα κορεατικά ναυπηγεία υπολογίζουν να κερδίσουν παραγγελίες ύψους 37 δισ δολ. έναντι 47 δις. δολ το 2015.

Ενδιαφέρουσα η λίστα κατάταξης των απειλών

blue angelΚυβερνο-επιθέσεις και διαφθορά φαίνεται να είναι τα δύο «στοιχεία» που κατά τους αναλυτές θα δώσουν «μάχη» το προσεχές διάστημα για την κατάληψη της πρώτης θέσης σε μία κατάταξη κινδύνων που επιχειρούν να διαμορφώσουν αναλυτές του τομέα της ναυτιλίας.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ