Η Imabari ενοποιεί τη ναυπηγική βιομηχανία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Σάββατο, 28 Ιουνίου 2025 14:08

Με στόχο τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας η Imabari Shipbuilding, θα ενσωματώσει την JMU (Japan Marine United) για να γίνει πλήρως ελεγχόμενη θυγατρική.
Η Ιαπωνία χάνει μερίδιο αγοράς ως κατασκευαστής για περισσότερες από δύο δεκαετίες και τώρα προσπαθεί να αξιοποιήσει τις αναδυόμενες ευκαιρίες με τις ΗΠΑ για την ανοικοδόμηση της βιομηχανίας της.
Η Imabari, η οποία λειτουργεί 10 ναυπηγεία για την κατασκευή δεξαμενόπλοιων, bulkers και πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, είναι επενδυτής στο μικρότερο JMU από το 2020. Οι εταιρείες ξεκίνησαν επίσης μια κοινοπραξία για το σχεδιασμό πλοίων, καθώς και συμφωνώντας στις προσπάθειες τυποποίησης εξαρτημάτων για την αύξηση της αποδοτικότητας της κατασκευής. Η Imabari διπλασιάζει την επένδυσή της στην JMU και τώρα θα κατέχει το 60% της ιδιοκτησίας του ναυπηγικού ομίλου. Η JMU ιδρύθηκε το 2013 ως συγχώνευση των JFE και IHI.
Οι εταιρείες θεωρούν την αναδιάρθρωση ως βασικό ανταγωνιστικό βήμα. Η Imabari θα έχει τον έλεγχο της διαχείρισης και επιδιώκει να πραγματοποιήσει περαιτέρω οικονομίες κλίμακας στο κόστος σχεδιασμού και υλικών. Επεσήμαναν τη δυνητική εξοικονόμηση κόστους για αγορές, συμπεριλαμβανομένου του χάλυβα και των κινητήρων. Η JMU προσθέτει επίσης νέες εξειδικεύσεις σε πολεμικά πλοία και εξειδικευμένες κατηγορίες στη συνδυασμένη εταιρεία.
Η Imabari κατατάσσεται ως ο έκτος μεγαλύτερος ναυπηγός στον κόσμο που παράγει περισσότερους από 3,28 εκατομμύρια τόνους ετησίως, ενώ η JMU κατατάσσεται δωδέκατη κατασκευάζοντας περίπου 1,4 εκατομμύρια τόνους ετησίως. Η συμφωνία προσελκύει την προσοχή στην Κορέα, καθώς η συνδυασμένη ιαπωνική εταιρεία θα ξεπεράσει την Hanwha Ocean για να γίνει νούμερο τέσσερα παγκοσμίως πίσω από την HD Hyundai και τη Samsung Heavy Industries.
Η Ιαπωνία, κάποτε ο αδιαμφισβήτητος τιτάνας της παγκόσμιας ναυπηγικής βιομηχανίας, ξεκινά ένα φιλόδοξο ταξίδι για να αναζωογονήσει τη ναυτική κατασκευαστική της ικανότητα, με στόχο να διπλασιάσει τη ναυπηγική της παραγωγή έως το 2030.