Η Attica Group ενισχύει την οργανωτική της δομή με τη νέα Επιτελική Διεύθυνση Customer Value
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2025 11:47

Ο Όμιλος Attica, στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης και της πελατοκεντρικής του φιλοσοφίας ενισχύει την οργανωτική του δομή με τη δημιουργία της νέας Επιτελικής Διεύθυνσης Customer Value.
Στόχος είναι η διαρκής αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη και η δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε κάθε φάση αλληλεπίδρασης με τον Όμιλο και τα brands που εκπροσωπεί – Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways, Anek Lines.
Στη νέα Επιτελική Διεύθυνση Customer Value της Attica Group εντάσσονται η Διεύθυνση Customer Experience, το Τμήμα Loyalty, η Διεύθυνση Μάρκετινγκ και η Διεύθυνση Hotel Operations.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο Όμιλος Attica καλωσορίζει στη θέση του Chief Customer Value Officer τον κ. Σπύρο Δούκα. Ο κ. Δούκας διαθέτει 23 χρόνια εμπειρίας στους κλάδους των τηλεπικοινωνιών και της ψυχαγωγίας, έχοντας ηγηθεί του σχεδιασμού και της υλοποίησης σειράς Προγραμμάτων Πιστότητας, δημιουργίας προσωποποιημένων εμπειριών, συστήματος ολιστικής διαχείρισης Εμπειρίας Πελάτη και ανάπτυξης καινοτόμων υπηρεσιών αξιοποιώντας ψηφιακά κανάλια και νέες τεχνολογίες, σε μεγάλες εταιρείες. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Διαχρονικά, η αναβάθμιση των υπηρεσιών και η βέλτιστη εξυπηρέτηση των επιβατών αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα του Ομίλου Attica. Προς αυτή την κατεύθυνση, μεταξύ άλλων, επενδύει σε σύγχρονες υποδομές και τεχνολογία για τη διαμόρφωση μιας εξελισσόμενης και προσωποποιημένης εμπειρίας που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες και τα διαφορετικά προφίλ επιβατών.
Από το 2023, μέσα από την υλοποίηση διευρυμένου έργου μετασχηματισμού με τη χρήση νέων τεχνολογιών και AI, έχει προχωρήσει στη διασύνδεση σειράς ψηφιακών συστημάτων του Ομίλου με στόχο την καλύτερη κατανόηση των αναγκών των επιβατών, παράλληλα με την επιβράβευσή τους και τη διαμόρφωση ενιαίων, συνεχών και αξιόπιστων εμπειριών. Η εξατομικευμένη εμπειρία κάθε επιβάτη, ενισχύεται περαιτέρω μέσα από την ανάπτυξη νέων πρωτοπόρων ψηφιακών σημείων διάδρασης για αμεσότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση, όπως η νέα εφαρμογή στη λογική “travel companion” για κινητά τηλέφωνα, Seamore. Παράλληλα, η Attica Group διαθέτει το Seasmiles, το μεγαλύτερο πρόγραμμα επιβράβευσης της ελληνικής ακτοπλοΐας για την παροχή προνομίων και εκπτώσεων που φτάνουν έως 40% για τα 800.000 μέλη του.