Δευ04282025

Last updateΔευ, 28 Απρ 2025 7am

ΝΑΤ : Επιβεβαιώνει πλήρως το TheSeaNation για τις δήθεν οφειλές της ποντοπόρου ναυτιλίας

ploio-elliniki-simaiaΣε πλήρη επιβεβαίωση του χθεσινού ρεπορτάζ του TheSeaNation για τις «οφειλές» της ποντοπόρου ναυτιλίας προς το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο στις οποίες αναφέρθηκε προχθές ο υπουργός Εργασίας κ. Ι. Βρούτσης, προχώρησε σήμερα το ΝΑΤ με ανακοίνωση του, με την οποία διευκρινίζει επακριβώς τι σημαίνουν οι οφειλές ύψους 17,9 εκατ. Ευρώ που αποδίδονται λανθασμένα στην ποντοπόρο ναυτιλία γενικά.

«Ούτε σεντς δε χρωστά ποντοπόρο φορτηγό πλοίο κάθε τύπου σε ΝΑΤ ή άλλο ασφαλιστικό οργανισμό ναυτικών» - Λάθος στοιχεία έδωσε ο υπουργός Εργασίας Ι. Βρούτσης

thalassa 2013 8 1 12 56 36 b2«Ούτε ένα σεντς δεν χρωστά στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο ή άλλο ασφαλιστικό οργανισμό της Ελληνικής ναυτιλίας ποντοπόρο εμπορικό πλοίο, κάθε τύπου (φορτηγά, δεξαμενόπλοια, κ.ο.κ.) , που ανήκει σε Έλληνα διαχειριστή», τονίζουν οι πηγές του TheSeaNation από την ποντοπόρο ναυτιλία, με αφορμή την απάντηση την οποία έδωσε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Γιάννης Βρούτσης σε ερώτηση βουλευτών του ΚΚΕ για τις οφειλές των εφοπλιστών προς το ΝΑΤ, το ΚΕΑΝ και τα Ταμεία Προνοίας τους.

Ρότα scrap για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιωβτίων

scrap-009Ρότα για τα διαλυτήρια παίρνουν πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, είτε λόγω της γρήγορης ανανέωσης του στόλου που είναι σε εξέλιξη είτε λόγω απόσυρσης, εξαιτίας της δρομολόγησης μεγαλύτερων πλοίων σε μεταφορική ικανότητα teu.

Petrofin: «Ψαλιδισμένη» η ναυτιλιακή χρηματοδότηση

naftilia-5701Μειωμένη κατά 6,5% ήταν η ελληνική ναυτιλιακή χρηματοδότηση το 2013, σύμφωνα με την σχετική έρευνα της Petrofin, η οποία παρουσίασε για 13η συνεχόμενη χρονιά μια εκ βαθέων επισκόπηση – ανάλυση των χαρτοφυλακίων των τραπεζικών δανείων της ελληνικής Ναυτιλίας.

Ασία – Ευρώπη: Προσεχώς αυξήσεις

Container-00Η ανάπτυξη της κίνησης στις γραμμές Ασίας – Ευρώπης σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις είναι η αιτία που ωθεί τις μεγάλες εταιρείες που καλύπτουν τις εν λόγω γραμμές, να προχωρήσουν στο προσεχές διάστημα σε αύξηση των χρεώσεων κατά μονάδα.

Πέντε 14άρια παράγγειλε η COSCO

cosco-ship-640x400Ναυπηγήσεων συνέχεια στον τομέα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Αυτή τη φορά με την COSCO η οποίας σύμφωνα με δημοσιεύματα του διεθνούς ειδικού τύπου ανακοίνωσε την Μ. Παρασκευή την παραγγελία για το κτίσιμο πέντε πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με μεταφορική ικανότητα 14.000 TEU τα οποία και θα χρησιμοποιηθούν με την παράδοση τους στη «συμμαχία» που έχει ανακοινωθεί με το China Shipping Group.

Απορροφά την CSAV η Hapag-Lloyd

Hapag-Lloyd-ShipΣυγχωνεύσεων συνέχεια. Και ενώ ακόμη, οι ανά τον κόσμο αρμόδιες αρχές ψάχνουν το νομικό υπόβαθρο των μεγάλων alliances, οι οποίες ούτως ή αλλέως θα δραστηριοποιηθούν, μια νέα είδηση έρχεται να προστεθεί σε αυτές των συμμαχιών, η οποία προσλαμβάνει ιδιαίτερης σημασίας, καθώς αποτυπώνει τις τάσεις στο παγκόσμιο γίγνεσθαι όσον αφορά τις επιταγές του διεθνούς εμπορίου.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ