Τετ05142025

Last updateΤετ, 14 Μαϊ 2025 2pm

Ευρωπαϊκή Ναυτιλία: Δεν υπάρχει χρόνος για business as usual

europaiki enosi 570Το μέλλον της ευρωπαϊκής ναυτιλιακής πολιτικής συζητήθηκε την προηγούμενη Τετάρτη στο σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε στη Βαλέτα της Μάλτας, λίγες μέρες μετά την δημοσίευση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή της έκθεσης για την ενδιάμεση αναθεώρηση της πολιτικής της ΕΕ για τις θαλάσσιες μεταφορές.

Επιτυχές το πρώτο τεστ αυτόνομου πλοίου

Επιτυχές αναφέρεται το πρώτο τεστ αυτόνομου- τηλεχειριζόμενου πλοίου στο λιμάνι κοντά στο Trondheim.

Χρέος και στα καύσιμα από την Hanjin

hanjin vessel 5ngΚοντά στα 100 εκατ. δολάρια υπολογίζεται, σύμφωνα με στοιχεία που είδαν το φώς της δημοσιότητας η «έκθεση» εταιριών προμήθειας πετρελαιοειδών και ελαιολιπαντικών από την κατάρρευση της Hanjin.

Κοινή ρότα Ελλάδας-Κύπρου- Μάλτας για την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας της ΕΕ

elliniki naftilia 00Σε κοινή ρότα εξακολουθούν να «πλέουν» Ελλάδα, Κύπρος και Μάλτα όσον αφορά στη διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας όπως επαναβεβαιώθηκε στην πρόσφατη σύνοδο της Μάλτας.

«Κουτιά αμανάτι»...

Hanjin Ship has SunkΑίσθηση προκαλούν στοιχεία για εγκαταλελειμμένα άδεια εμπορευματοκιβώτια ανά τα λιμάνια του κόσμου τα οποία υπό άλλες συνθήκες θα διακινούσε η Hanjin.

Bimco: Προς το 2019 η ανάκαμψη των dry bulk

dry bulkΟρίζοντα το 2019 προσδιορίζει κατά μέσο όρο ο Bimco για την ανάκαμψη του τομέα των dry bulk.

Γ.Μανιάτης: Κινητήριος δύναμη για την οικονομία η ελληνική ναυτιλία

mediadefaultimagesgiannis maniatis 05112014102429Στη σημασία της ελληνικής ναυτιλίας για την εγχώρια και την παγκόσμια οικονομία αναφέρθηκε ο Γιάννης Μανιάτης, μιλώντας στο πλαίσιο του Malta Maritime Summit 2016, στο οποίο συμμετείχε ως επίσημος προσκεκλημένος της Κυβέρνησης της Δημοκρατίας της Μάλτας.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ