Τρι10142025

Last updateΔευ, 13 Οκτ 2025 7pm

«Κοστίζουν»… οι κανονισμοί για το ballast water

tanker 85423Η «στρογγυλή τράπεζα» εμπειρογνωμόνων στην οποία μετέχουν διεθνείς ναυτιλιακοί οργανισμοί έχει εκφράσει επιφυλάξεις για την επίδραση μιας διεθνούς συμφωνίας για το θέμα του ballast χωρίς να υπάρχει ένα ρεαλιστικός χρονικός ορίζοντας που θα αναγνωρίζει-συμπεριλαμβάνει και τις αμερικανικές προδιαγραφές στο Ballast Water Management Systems (BWMS).

Πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών τα κέρδη της Danaos Corporation

danaos logo 1Αύξηση 2,3% σημείωσαν τα έσοδα της Danaos στο πρώτο τρίμηνο του 2015 στα 138,6 εκατ. δολ. έναντι 135,5 εκατ. δολ. το αντίστοιχο διάστημα του 2014.

Δανείων συνέχεια για ναυπηγήσεις στη Κίνα

nafpigeio chinaΗ China Exim Bank αναμένει να συνάψει ναυτιλιακά δάνεια που θα ήταν μόνο ελαφρώς υψηλότερα από το ποσό που έχει συναφθεί το 2014, εν όψει της μείωσης παραγγελιών για νεότευκτα πλοία στα κινεζικά ναυπηγεία.

Μέλος της SEA Europe Ships and Maritime Equipment Association η ΗΕΜΕΧΡΟ

nafpigeia elefsinas 00Μέλος της ένωσης SEA Europe Ships and Maritime Equipment Association είναι από τις 5 Μαρτίου του 2015 η ΗΕΜΕΧΡΟ – Έλληνες Κατασκευαστές Ναυτιλιακού Εξοπλισμού.

Κλοπές σε εμπορευματοκιβώτια: Κοντά στα 80 δις $ η λεία κατ' έτος

01.CargoΣτο «αστρονομικό ποσό» των 80 δις δολαρίων κατ έτος υπολογίζεται η λεία από τις κλοπές σε εμπορευματοκιβώτια σε παγκόσμια κλίμακα.

Maersk: Αξιοποίηση στοιχείων για μείωση λειτουργικού κόστους

maersk conatiner 2Είναι γεγονός ότι καμία επιχείρηση δεν μπορεί να στηριχθεί χωρίς στοιχεία. Για το λόγο αυτό η πρώτη σε παγκόσμια κατάταξη ναυτιλιακή εταιρία διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων Maersk μέσα στο τρέχον έτος θα συνεχίσει να επενδύει σε τεχνικές αξιοποίησης και αποτίμησης στοιχείων με μόνο στόχο τον κατά το δυνατόν περιορισμό των λειτουργικών δαπανών.

Συγχώνευση Genco Shipping με Baltic Trading

genco shippingΗ Genco Shipping & Trading προχωρεί στην εξαγορά της Baltic Trading όπως ανακοινώθηκε και επισήμως. Και στις δυο εταιρείες επικεφαλής είναι ο κ. Πήτερ Γεωργιόπουλος. Τα προβλήματα στην ναυλαγορά, υποχρεώνουν τα funds που έχουν στον έλεγχο τους ναυτιλιακές εταιρείες που διαχειρίζονται φορτηγά πλοία ξηρού χύδην φορτίου να αναζητούν λύσεις προκειμένου να επιβιώσουν. Οι συγχωνεύσεις είναι μία διέξοδος.
Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας οι μέτοχοι της Genco θα λάβουν το 84,5% της νέας εταιρείας και οι μέτοχοι της Baltic Trading, το υπόλοιπο 15,5%. Η νέα εταιρεία θα ελέγχει ένα στόλο από 70 πλοία, 5,1 εκατ. dwt, μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου και μέσης ηλικίας 8,8 ετών. Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής που τοποθετείται στο τρίτο τρίμηνο του 2015 οι μετοχές της νέας Genco θα εισαχθούν στο NYSE.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ