Κυρ08032025

Last updateΚυρ, 03 Αυγ 2025 2pm

Νέα παρέμβαση ΜΚΟ για την NSR

0nsr25 Small

Καθώς η ναυτιλιακή δραστηριότητα «ανεβαίνει» στην Αρκτική στην NSR, οι περιβαλλοντικοί υποστηρικτές ενθαρρύνουν τον ΙΜΟ να αναλάβει δράση για τη συνεχιζόμενη χρήση HFO και εκπομπών μαύρου άνθρακα πάνω από τον 66ο παράλληλο. Η κυκλοφορία στην Αρκτική έχει διπλασιαστεί τα τελευταία 10 χρόνια και βρίσκεται σε “καλό δρόμο” για να συνεχίσει να αυξάνεται. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πολικός κώδικας του ΙΜΟ απαγόρευσε το HFO σε τμήματα της Αρκτικής το 2024, αλλά οι διατάξεις της συνθήκης επιτρέπουν σε πολλά πλοία να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν βαρύ μαζούτ μέχρι το 2029 και ορισμένες περιοχές στον Βόρειο Ατλαντικό και τη Θάλασσα του Μπάρεντς εξαιρούνται. Η απαγόρευση της χρήσης HFO στην Αρκτική θα αύξανε το κόστος των καυσίμων για ορισμένα περιφερειακά ναυτιλιακά συμφέροντα: την αλιεία και τον τουρισμό κρουαζιέρας στη βόρεια Νορβηγία, τη Γροιλανδία και το Σβάλμπαρντ. Mικρά τοπικά λιμάνια στη βόρεια Αλάσκα και τον Καναδά. και την ελεγχόμενη από τη Ρωσία διαδρομή της Βόρειας Θάλασσας, την οποία η Μόσχα προσπαθεί να αναπτύξει σε διεθνή οδό. Το αυξημένο κόστος μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερους ναύλους, οι οποίοι θα μπορούσαν να επηρεάσουν την τιμολόγηση των εμπορευμάτων που μεταφέρονται από και προς τις περιοχές της Αρκτικής, αναγνώρισαν οι ΜΚΟ.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter