Λύση στην ολίσθηση μεθανίου
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 10 Απριλίου 2025 14:14

Η Wärtsilä ξεκίνησε μια λύση μείωσης ολίσθησης μεθανίου για τον κινητήρα διπλού καυσίμου 50DF, μετατρέποντάς τον σε λειτουργία αερίου σπινθήρα (SG).
Σύμφωνα με τον Wärtsilä, αυτή η τεχνολογία βελτιστοποιεί την καύση, βελτιώνοντας την απόδοση και μειώνοντας τις εκπομπές μεθανίου έως και 75% σε σύγκριση με τον τυπικό κινητήρα όταν λειτουργεί με LNG.
Η μετατροπή αερίου σπινθήρα εισάγει μια ηλεκτρικά ελεγχόμενη βαλβίδα θαλάμου προκαύσης, ενισχύοντας περαιτέρω την καύση.
Σε έναν σταθμισμένο μέσο όρο του ΙΜΟ (κύκλος E2), αυτή η λύση μειώνει τις εκπομπές μεθανίου σε μόλις 1,1% της χρήσης καυσίμου.
Τον Μάρτιο, η Wärtsilä παρουσίασε το μοντέλο προσομοίωσης Methanol Power and Control (PAC), σε συνεργασία με το Maritime Energy Training Facility (METF) και το Wavelink Maritime Institute.
Το μοντέλο, σχεδιασμένο για την ενίσχυση της ασφάλειας και της λειτουργικής αποτελεσματικότητας των πλοίων που κινούνται με μεθανόλη, είναι το πρώτο του είδους του.