Κυρ05182025

Last updateΚυρ, 18 Μαϊ 2025 1pm

Αύξηση 1,1% της δύναμης του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο

pontoporos nautilia karabiΑύξηση 1,1% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) τον Σεπτέμβριο, σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο του 2016 και πλέον αριθμεί 1.857 πλοία.

Γερμανικές τράπεζες: Νέες προσπάθειες να απαλλαγούν από ναυτιλιακά δάνεια!

deutche bankΝέες προσπάθειες βρίσκονται σε εξέλιξη από κορυφαίες γερμανικές τράπεζες για να απαλλαγούν από ένα μέρος προβληματικών ναυτιλιακών δανείων που έχουν το χαρτοφυλάκιο τους.

Εκτεθειμένοι οι «μικροί» λόγω... ψηφιοποίησης

iContainers.57583991793beΕκτεθειμένοι απέναντι στον ανταγωνισμό κινδυνεύουν να μείνουν όσοι από την αλυσίδα των logistics (συνδυασμένες μεταφορές) δεν επενδύσουν εγκαίρως στην ψηφιακή τεχνολογία αλλά και τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Τετραπλασιάστηκαν φέτος οι παραγγελίες σε νεότευκτα bulk carriers

stahlΟι παραγγελίες νεότευκτων πλοίων bulk carriers τετραπλασιάσθηκαν το δεκάμηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2017 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Ρότα προς Ανατολάς λόγω… χρηματοδότησης

efoplistes forologiaΡότα προς Ανατολάς φαίνεται ότι σχεδιάζουν να χαράξουν πολλές ναυτιλιακές εταιρίες καθώς διαγράφεται στο ναυτιλιακό ορίζοντα η πρόθεση των κέντρων ναυτιλιακής χρηματοδότησης να μετεγκατασταθούν σε ασιατικές πρωτεύουσες που αναδύονται στο ναυτιλιακό τομέα.

Ρότα προς την ψηφιακή εποχή χαράζουν οι Ασιατικές ναυτιλιακές

Inna KuznetsovaΡότα προς την ψηφιακή εποχή χαράζουν οι Ασιατικές ναυτιλιακές εταιρίες σύμφωνα με τα στοιχεία που αναφέρθηκαν δια στόματος της προέδρου του INTTRA Inna Kuznetsova.

Οι Έλληνες που «επένδυσαν» στις πτωχεύσεις ναυτιλιακών

aggeliki fragkouΗ Navios Maritime Partners της Αγγελικής Φράγκου και η Capital Maritime and Trading του Βαγγέλη Μαρινάκη περιλαμβάνονται μεταξύ των ναυτιλιακών εταιρειών που επένδυσαν αρκετά εκατομμύρια δολάρια σε αγορές πλοίων από πλειστηριασμούς τραπεζών. Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία αποτιμήσεων Vesselsvalue, στη διάρκεια του 2017 πλοιοκτήτες με έδρα τις ΗΠΑ και Έλληνες εφοπλιστές πρωταγωνίστησαν στην αγορά πλοίων από εταιρείες που βρέθηκαν σε κατάσταση distress.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ