Δευ09082025

Last updateΔευ, 08 Σεπ 2025 6pm

2,1 δις $...

0cosco nebulla 708

«Μολύβι και χαρτί» για να κάνουν τους υπολογισμούς για το τι θα κληθούν να «πληρώσουν» οι carriers που έχουν στους στόλους του πλοία κινεζικής κατασκευής έχουν πάρει εκ νέου οι αναλυτές ειδικοί και μη στα λιμενικά ζητήματα. Ωστόσο στο επίκεντρο των αναλύσεων και των υπολογισμών βρέθηκε για μία ακόμη φορά η Κινεζική COSCO η οποία σύμφωνα με νέους υπολογισμούς της HSBC θα κληθεί να καταβάλει συνδυαστικά με την OOCL 2,1 δις $ στα αμερικανικά λιμάνια. Με τις 14 Οκτωβρίου να είναι πολύ κοντά... όσον αφορά στα προγράμματα προσεγγίσεων εταιριών τακτικών γραμμών που έχουν στους στόλους τους κινεζικής κατασκευής πλοία τα σενάρια για μεταφορτώσεις και άλλες επιλογές που παραπέμπουν σε short sea «δίνουν και παίρνουν». Η COSCO και η OOCL ενδέχεται να στηριχθούν στους εταίρους της Ocean Alliance CMA CGM και Evergreen για να φορτώσουν περισσότερα πλοία κορεατικής και ιαπωνικής κατασκευής στον Υπερειρηνικό, εκτιμά η HSBC, ενώ οι κινεζικές γραμμές μετατοπίζουν τη χωρητικότητα αλλού. Άλλες επιλογές περιλαμβάνουν τη δρομολόγηση φορτίου μέσω κόμβων του Μεξικού, του Καναδά ή της Καραϊβικής, κάτι που έχει ήδη αρχίσει να συμβαίνει με τις δύο κινεζικές γραμμές που ανακοίνωσαν πρόσφατες υπηρεσίες στο Μεξικό.
Η παγκόσμια ναυτιλία, και φυσικά όχι μόνο ο τομέας των εμπορευματοκιβωτίων, ευθυγραμμίζει εκ νέου τους στόλους εν αναμονή των επιπλέον λιμενικών τελών του Οκτωβρίου που θα επιβληθούν από τις ΗΠΑ στη χωρητικότητα που συνδέεται με την Κίνα. Το προσεχές διάστημα πάντως που είναι χρονικά σύντομο ενδιαφέρον θα έχουν οι αναλύσεις για δεξαμενόπλοια και πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου όσον αφορά στις επιλογές «διαφυγής» ή μετριασμού των λιμενικών τελών με δεδομένο ότι ένας εξαιρετικά μεγάλος αριθμός πλοίων και των δύο κατηγοριών έχουν κατασκευαστεί στην Κίνα...

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter