Πεμ07312025

Last updateΠεμ, 31 Ιουλ 2025 7am

Ναυπηγήσεις - Κορέα : Με θετικό πρόσημο οι παραγγελίες το 2025

0Samsung

«Ρότα διαφυγής» από το χαμηλό οκταετίας στις παραγγελίες νεότευκτων πλοίων που σημειώθηκε το 2024 έχει βάλει η ναυπηγική βιομηχανία της Νότιας Κορέας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία έκθεσης της Τράπεζας της Ν. Κορέας που είδαν χθες το φως της δημοσιότητας καταγράφεται μια ισχυρή συνολική αύξηση των παραγγελιών για τους Κορεάτες κατασκευαστές, οι οποίοι πέτυχαν μερίδιο αγοράς 25,1% για τους πρώτους έξι μήνες του έτους. Αυτό αυξήθηκε από 17,2% πέρυσι και ήρθε παρά τη συνολική επιβράδυνση των παραγγελιών ναυπηγικής βιομηχανίας. Η έκθεση δείχνει ότι αυτό ήταν ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς το 2024, οι παραγγελίες ναυπηγικής της Νότιας Κορέας ήταν στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων οκτώ ετών. Για ολόκληρο το έτος, η Νότια Κορέα έλαβε μόνο το 15% των παγκόσμιων παραγγελιών το 2024. Ωστόσο η αύξηση των παραγγελιών αποδίδεται στις ανησυχίες σχετικά με τα τέλη που σχεδιάζουν να επιβάλουν οι Ηνωμένες Πολιτείες ξεκινώντας αργότερα φέτος στην κινεζική ναυτιλία.
Η Ν. Κορέα, τα τελευταία χρόνια, έχει παραχωρήσει σε μεγάλο βαθμό τον τομέα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην Κίνα, η οποία έχει πλεονέκτημα κόστους. Ωστόσο, καθώς τα πλοία έχουν γίνει πιο περίπλοκα και αναζητούν εναλλακτικά καύσιμα, έχει δημιουργήσει μια ευκαιρία για τους Κορεάτες κατασκευαστές που έχουν ισχυρές θέσεις με μεθανόλη και πλοία που τροφοδοτούνται με LNG.
Με τα επικείμενα τέλη των ΗΠΑ, η Νότια Κορέα αναφέρει ότι τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ήταν ο μισός όγκος παραγγελιών το 2025 ή συνολικά 4,87 εκατομμύρια CGT. Αυτό ήταν αυξημένο από μόλις δύο παραγγελίες που πήγαν στα κορεατικά ναυπηγεία για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων το πρώτο εξάμηνο του 2024. Η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering, η μητρική εταιρεία των ναυπηγείων της HD Hyundai, αναφέρει ότι έχει λάβει μέχρι στιγμής παραγγελίες το 2025 για 50 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Συνολικά, δήλωσε ότι έχει επιτύχει σχεδόν τα δύο τρίτα (62,2%) του στόχου παραγγελιών για το 2025 ή παραγγελίες αξίας 11,22 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Από την άλλη πλευρά η Ένωση Εθνικής Ναυπηγικής Βιομηχανίας της Κίνας (CANSI) εξέδωσε στοιχεία που έδειξαν ισχυρή απόδοση και διατήρησε την ηγεσία το 2025. Ωστόσο, παραδέχτηκε μείωση της παραγωγής κατά 3,5% (DWT) έναντι του 2024. Είπαν ότι το βιβλίο παραγγελιών είχε αυξηθεί κατά 36% μέχρι στιγμής το 2025, αλλά ότι οι νέες παραγγελίες σε βάση DWT μειώθηκαν κατά 18% μέχρι στιγμής το 2025.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter