Τετ05282025

Last updateΤετ, 28 Μαϊ 2025 5pm

Δεν «φταίνε» οι κινεζικές γερανογέφυρες…

0ZPMC

Η American Association of Port Authorities συνεχίζει να υποστηρίζει σθεναρά τα λιμάνια κατά τη διάρκεια της κατάθεσης και της απάντησής της στην πρόταση του Εμπορικού Αντιπροσώπου των ΗΠΑ να προσθέσει τέλη σε κινεζικά πλοία, μεταφορείς αυτοκινήτων και γερανούς λιμένων κινεζικής κατασκευής.

Η AAPA, η οποία αγωνίζεται ενάντια στα τέλη για τις γερανογέφυρες, δήλωσε πρόσφατα, κατά τη διάρκεια της κατάθεσης του USTR, ότι «η αύξηση των δασμών στους κινεζικούς γερανούς κατά 100% δεν θα αναζωογονήσει μαγικά μια αμερικανική βιομηχανία κατασκευής γερανών που ήταν ανύπαρκτη εδώ και δεκαετίες».
Υποστηρίζοντας εκ μέρους των φορέων εκμετάλλευσης λιμένων, ο διευθύνων σύμβουλος της AAPA, Cary Davis, δήλωσε ότι η βιομηχανία "εξακολουθεί να έχει σοβαρές ανησυχίες για τις οικονομικές συνέπειες" της αναθεωρημένης πρότασης USTR που εκδόθηκε τον Απρίλιο για τα τέλη που τιμωρούν την Κίνα για τις πολιτικές της για τον έλεγχο της ναυτιλιακής βιομηχανίας και της εφοδιαστικής μέσω των επιδοτήσεων των ναυπηγείων και της ZMPC, του κατασκευαστή γερανογεφυρών της Κίνας που κυριαρχεί στη βιομηχανία. Ο Ντέιβις αναγνώρισε θετικές αλλαγές σε σχέση με το πρώτο σχέδιο, αλλά εξέφρασε έντονη αντίθεση στα τέλη για τις εισαγωγές γερανογεφυρών και όλων των μεταφορέων οχημάτων ξένης κατασκευής. Η AAPA εκτιμά ότι οι προτάσεις θα μπορούσαν να κοστίσουν στα λιμάνια σχεδόν 7 δισεκατομμύρια δολάρια σε τέλη. Η AAPA αποκάλεσε τα προτεινόμενα πρόσθετα τέλη για τους κινεζικούς γερανούς λιμένων «φόρο στην ανάπτυξη λιμένων». Υπογραμμίζει ότι οι φορείς εκμετάλλευσης λιμένων δεν μπορούν να «ψωνίσουν εύκολα για καλύτερη τιμή», επειδή η ZMPC ελέγχει το 70% ή περισσότερο της αγοράς και οι άλλοι κατασκευαστές δεν έχουν την παραγωγική ικανότητα να αντικαταστήσουν το ZMPC. Υπογραμμίζει ότι οι μόνες επιλογές είναι οι Mitsui, Konecranes και Liebherr.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter