Τετ09242025

Last updateΤετ, 24 Σεπ 2025 8am

Νέες παραγγελίες κρουαζιερόπλοιων από την Royal Caribbean

0Meyer25

Η Meyer Turku στη Φινλανδία εξασφάλισε μια μακροπρόθεσμη συμφωνία για την κατασκευή κρουαζιερόπλοιων για τον Όμιλο Royal Caribbean έως το 2036. Το ναυπηγείο, το οποίο έχει κατασκευάσει 25 πλοία για τη Royal Caribbean από τα μέσα της δεκαετίας του 1990, έλαβε μια σταθερή παραγγελία για ένα πέμπτο μεγάλο κρουαζιερόπλοιο της κλάσης Icon καθώς και μια πρόσθετη επιλογή για ένα ακόμη πλοίο της κλάσης.
Σύμφωνα με τους όρους της μακροπρόθεσμης συμφωνίας-πλαισίου, η Royal Caribbean άσκησε το δικαίωμα option που πήρε το καλοκαίρι του 2024 για ένα πέμπτο κρουαζιερόπλοιο της κατηγορίας. Τα δύο πρώτα ήταν το Icon of the Seas που τέθηκε σε υπηρεσία τον Ιανουάριο του 2024 και το Star of the Seas που τέθηκε σε υπηρεσία τον Αύγουστο του 2025, με το τρίτο κρουαζιερόπλοιο, το Legend of the Seas, να έχει πρόσφατα βγει από την αποβάθρα συναρμολόγησης για εξοπλισμό πριν από το παρθενικό του ταξίδι το καλοκαίρι του 2026. Η συναρμολόγηση στο ανώνυμο τέταρτο πλοίο της κλάσης ξεκίνησε αυτόν τον μήνα για παράδοση το 2027. Η Royal Caribbean είχε επιλογές για το πέμπτο και το έκτο πλοίο και τώρα προσθέτει μια επιλογή για το έβδομο κρουαζιερόπλοιο, με την επιφύλαξη της άσκησης του δικαιώματος προαίρεσης και της χρηματοδότησης.
Τα περισσότερα μεγάλα κρουαζιερόπλοια κατασκευάζονται είτε στα ναυπηγεία Meyer στη Γερμανία και τη Φινλανδία, είτε στο Fincantieri στην Ιταλία, είτε στο Chantiers de l'Atlantique στη Γαλλία. Η Meyer στο Papenburg της Γερμανίας έχει μακροπρόθεσμες συμφωνίες για την κατασκευή κρουαζιερόπλοιων για την Disney Cruise Line και την Carnival Cruise Line, ενώ η Fincantieri έχει δεσμεύσει τις μεγαλύτερες θέσεις κατασκευής της στην Carnival Cruise Line και τη Norwegian Cruise Line, καθεμία από τις οποίες έχει παραγγείλει κρουαζιερόπλοια άνω των 200.000 μικτών τόνων.
Ο Meyer Turku φημολογείται εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με την MSC Cruises για την κατασκευή μιας νέας κατηγορίας mega κρουαζιερόπλοιων. Λεπτομέρειες δεν έχουν γίνει γνωστές και η παραγγελία δεν έχει επιβεβαιωθεί, αλλά πιστεύεται ότι η MSC συζητούσε ένα κρουαζιερόπλοιο να είναι 265.000 μικτών τόνων ή περισσότερο.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter