Δευ05052025

Last updateΔευ, 05 Μαϊ 2025 5pm

«The Great Greek Holiday» από τη Ferryscanner και τη Sun of a Beach: Ψάχνουν traveller για να ταξιδέψει σε 40 νησιά και να πάρει 30.000 ευρώ

0Static Small

H Ferryscanner, η κορυφαία πλατφόρμα κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων στην Ευρώπη, και το ελληνικό premium brand Sun of a Beach ενώνουν δυνάμεις για την υλοποίηση της καλοκαιρινής καμπάνιας «The Great Greek Holiday». Η καμπάνια, που ξεκινά τον Απρίλιο και θα διαρκέσει έως τον Σεπτέμβριο του 2025, σχεδιάστηκε ως μια ολοκληρωμένη ενέργεια που συνδυάζει εμπειρία, digital περιεχόμενο και τουριστική προβολή της νησιωτικής Ελλάδας, με επίκεντρο έναν μεγάλο διαγωνισμό.

Ένας νικητής θα έχει την ευκαιρία να ταξιδέψει σε 40 ελληνικά νησιά μέσα σε ένα καλοκαίρι, με χρηματική υποστήριξη €30.000, πλήρη καλοκαιρινή γκαρνταρόμπα από τη Sun of a Beach και κάλυψη όλων των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από τη Ferryscanner. Η ενέργεια συνδυάζει στρατηγικά το brand storytelling με τον βιωματικό τουρισμό, αναδεικνύοντας την έννοια του ελληνικού island hopping ως εμπειρία ζωής.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή έως τις 11 Μαΐου μέσω της επίσημης σελίδας της καμπάνιας greatgreekholiday.com, υποβάλλοντας ένα σύντομο κείμενο στο οποίο θα περιγράφουν το γιατί αξίζουν να ζήσουν αυτήν την εμπειρία. Στις 13 Μαΐου θα ανακοινωθούν οι δέκα φιναλίστ, οι οποίοι θα προσκληθούν σε ένα ειδικά σχεδιασμένο bootcamp στις 17 Μαΐου. Κατά τη διάρκειά του, οι συμμετέχοντες θα αξιολογηθούν μέσα από συνεντεύξεις, δημιουργικά challenges και storytelling sessions, με την επιμέλεια επιτροπής που αποτελείται από τον travel photographer @Stef_Greece, τη Μελίνα Πίσπα (Founder, Sun of a Beach) και την Αλεξία Κωτσή (Marketing Director, Ferryscanner). Ο τελικός νικητής θα ανακοινωθεί στις 20 Μαΐου.

Η καλοκαιρινή «περιπέτεια» ξεκινά την 1η Ιουνίου και θα συνοδεύεται από πλούσιο πρωτογενές περιεχόμενο, το οποίο θα παράγει ο ίδιος ο νικητής κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Μέσα από τα accounts @greatgreekholiday και @ferryscanner στο Instagram, το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την εμπειρία σε πραγματικό χρόνο, μέσα από vlogs, stories και φωτογραφικά στιγμιότυπα, με στόχο τη δημιουργία digital κοινότητας γύρω από το ελληνικό καλοκαίρι.

Η καμπάνια «The Great Greek Holiday» είναι μια ωδή στο απόλυτο ελληνικό καλοκαίρι – 40 νησιά, ένας τυχερός ταξιδιώτης και μια αξέχαστη περιπέτεια γεμάτη ήλιο, θάλασσα και αυθεντικές εμπειρίες. Με φόντο τα γαλαζοπράσινα νερά του Αιγαίου, η Ferryscanner και η Sun of a Beach μετατρέπουν το island hopping σε συναρπαστικό ταξίδι γεμάτο εικόνες, ιστορίες και αυθόρμητες στιγμές, δημιουργώντας μια καμπάνια που «μιλά» τη γλώσσα του σύγχρονου ταξιδιώτη και φέρνει τον ελληνικό καλοκαιρινό μύθο πιο κοντά από ποτέ.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter