«Κοκτέιλ» μεθανόλης – αιθανόλης

0MaerskLine

Οι συζητήσεις για την αντιμετώπιση ζητημάτων στην προμήθεια εναλλακτικών καυσίμων εξελίσσονται στο «παρασκήνιο» της κρίσιμης συνεδρίασης του ΙΜΟ αυτή την εβδομάδα. Ωστόσο η MAERSK σε μια προσπάθεια να διευρύνει τη προμήθεια ικανών ποσοτήτων εναλλακτικών καυσίμων ανακοίνωσε ότι δοκιμάζει ένα μείγμα που ονομάζεται E10 (10% αιθανόλη αναμεμειγμένη σε 90% μεθανόλη) ως πιθανό μέσο διεύρυνσης της διαθεσιμότητας και της προμήθειας μεθανόλης για τον στόλο πλοίων διπλού καυσίμου. Ο τρέχων ανεφοδιασμός με E10 που αναφέρουν θα παρέχει δεδομένα λειτουργίας από ενάμιση μήνα έως ενάμιση μήνα.
Θα εξετάσουν μια σειρά θεμάτων για να δουν εάν το μείγμα αιθανόλης δημιουργεί διαφορές σε σχέση με την εμπειρία λειτουργίας τα τελευταία τρία χρόνια. Συγκεκριμένα, θα εξετάσουν την ποιότητα ανάφλεξης, τον τρόπο καύσης του καυσίμου και εάν υπάρχουν προβλήματα ή διαφορές στη διάβρωση και τη λιπαντικότητα (τριβή).
Ένας κρίσιμος τομέας που θα εξετάσουν επίσης είναι οι εκπομπές. Υπάρχουν διαφορές σε σχέση με την καύση καθαρής μεθανόλης; Ο αντίκτυπος του E10 στις εκπομπές NOx, λέει επίσης η εταιρεία, είναι κρίσιμος.