Τρι04222025

Last updateΤρι, 22 Απρ 2025 8pm

Εικοσιοκτάχρονη η Παιδική HELMEPA

0ΠΧΕΛΜ28Εικοσιοκτάχρονη η Παιδική HELMEPA. 

COP26: Τα κράτη πρέπει να ενισχύσουν τα πλάνα για το κλίμα

0climateΗ Βρετανία, η οποία φιλοξενεί την Διάσκεψη του ΟΗΕ για το Κλίμα COP26 στην Γλασκώβη, έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα προσχέδιο πολιτικής απόφασης, η διαπραγμάτευση του οποίου θα γίνει αυτές τις ημέρες και στο οποίο οι χώρες καλούνται να επανεξετάσουν και να ενισχύσουν τα εθνικά σχέδιά τους για την καταπολέμηση των κλιματικών αλλαγών ως το τέλος του 2022.

Το biofouling κοστίζει σε καύσιμα και ρύπους

0Biofouling 696x360Η διατήρηση των κύτους των πλοίων απαλλαγμένων από ένα λεπτό στρώμα γλίτσας προερχόμενης από νεκρούς μικροοργανισμούς μπορεί να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου ενός πλοίου έως και 25 τοις εκατό, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά ευρήματα νέας μελέτης, η οποία ξεκίνησε στην COP 26 (4 Νοεμβρίου).

Πρόωση πλοίου με υδρογόνο θα τεστάρει η MOL

0υδρογόνοΗ MITSUI OSK Lines σχεδιάζει να δοκιμάσει έναν κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο σε ένα εν υπηρεσία σκάφος.

Διεθνής αναγνώριση για την Προέδρο της HELMEPA

0σπΔιεθνής αναγνώριση για την Προέδρο της HELMEPA, Σεμίραμις Παληού με τη βράβευσή της στα Seatrade Maritime Awards Winners 2021

Δ. Φαφαλιός: «Οι παγκόσμιες προκλήσεις απαιτούν παγκόσμιες λύσεις»

0Δημήτρης ΦαφάλιοςΚαθώς ο κόσμος εξετάζει τις σκληρές πραγματικότητες που επισημαίνει το COP26, η INTERCARGO προειδοποιεί ότι οι πλοιοκτήτες μπορούν επιτύχουν τον στόχο της ναυτιλίας με μηδενικές εκπομπές έως το 2050 αλλά μόνο με επιτάχυνση στην ανάπτυξη σχετικών τεχνολογιών, καυσίμων, συστημάτων πρόωσης και συναφών υποδομών.

Δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αμμωνίας αναπτύσσει η MOL

0MOL large ammonia carrierΗ MITSUI OSK Lines ανακοίνωσε την συνεργασία της με τη Namura Shipbuilding και τη Mitsubishi Shipbuilding για την κατασκευή ενός δεξαμενόπλοιου μεταφοράς αμμωνίας το οποίο επίσης θα χρησιμοποιεί για καύσιμο πρόωσης αμμωνία.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ