Τρι04152025

Last updateΤρι, 15 Απρ 2025 5pm

Ρήτρα BIMCO FuelEU Maritime

aerioi rypo 0098Ο κανονισμός FuelEU για τη ναυτιλία αποτελεί μέρος της δέσμης μέτρων «Fit for 55» της ΕΕ που αποσκοπεί στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής μέσω της μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στη ναυτιλία.

Ενεργό το FuelEU Maritime

rupoi ploion6Την 1η Ιανουαρίου, τέθηκε σε ισχύ η νέα εντολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ένταση άνθρακα - FuelEU Maritime - απαιτώντας από τα ευρωπαϊκά ναυτιλιακά συμφέροντα να κάνουν δύσκολες επιλογές σχετικά με την αποδοτικότητα των καυσίμων και την πρόωση χαμηλών εκπομπών άνθρακα.

ΕΕ: Αυστηροί κανονισμοί για τα πλοία για περιορισμό της ρύπανσης από μικροπλαστικά

0shutterstockΗ Ευρώπη λαμβάνει μέτρα για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της ρύπανσης από πλαστικά σφαιρίδια με τη σύνταξη κανονισμών που θέτουν συγκεκριμένες αυστηρές υποχρεώσεις για τα ποντοπόρα πλοία.

ΙΜΟ: BWM - Νέες απαιτήσεις για τη διαχείριση του έρματος

0ΕρμαΟ Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ) εισήγαγε σημαντικές επικαιροποιήσεις στη σύμβαση για τη διαχείριση του έρματος (BWM) μέσω της έκδοσης τριών αναθεωρημένων εγκυκλίων στις 24 Οκτωβρίου 2024.

HKC στις διαλύσεις πλοίων

scrap 009Στις 26 Ιουνίου 2025 θα τεθεί σε ισχύ η Διεθνής Σύμβαση του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) του Χονγκ Κονγκ για την ασφαλή και περιβαλλοντικά ορθή ανακύκλωση πλοίων (Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ).

Μια έκθεση με ενδιαφέρον…

ship emissions 12Η ομάδα τραπεζών Poseidon Principles έχει κινηθεί πιο κοντά στην ευθυγράμμιση με την αναθεωρημένη στρατηγική του ΙΜΟ για τα αέρια του θερμοκηπίου για την εξάλειψη των εκπομπών από τη ναυτιλία έως το 2050.

Λευκή βίβλος για το FuelEU Maritime

aerioi rypoi 0Το FuelEU Maritime, με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2025, θεσπίζει αυστηρές απαιτήσεις έντασης εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (gCO2eq/MJ) για πλοία άνω των 5.000 GT που μεταφέρουν φορτίο ή επιβάτες για εμπορικούς σκοπούς στην ΕΕ/στον ΕΟΧ.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ