ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Υπογράφει... την OSRA2022

0Containers stacked

Έτοιμος να υπογράψει τη νέα ναυτιλιακή νομοθεσία (OSRA2022) είναι ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάϊντεν μετά το «πράσινο φως» που άναψαν Κογκρέσο και Γερουσία.

Το νομοθέτημα δίνει μεγαλύτερη εξουσία στην Federal Maritime Commission να ελέγξει τους liners σε μία προσπάθεια να διασφαλιστεί η ομαλή ροή στην εφοδιαστική και ιδιαίτερα στο εξαγωγικό εμπόριο. Οι γραμμές εμπορευματοκιβωτίων, που εκπροσωπούνται από το Οι γραμμές εμπορευματοκιβωτίων, που εκπροσωπούνται από το World Shipping Council, δήλωσαν ότι ανυπομονούν να συνεργαστούν με το FMC για την εφαρμογή του OSRA2022 με τρόπο που θα ελαχιστοποιήσει τη διαταραχή στην αλυσίδα εφοδιασμού προειδοποιώντας ωστόσο ότι ο νέος νόμος δεν θα αποτελέσει την «ασημένια σφαίρα» που θα δώσει τέλος στη συμφόρηση και τις διακοπές της εφοδιαστικής. Να σημειωθεί ότι το WSC αντέκρουσε τις βολές Μπάιντεν που από το λιμάνι της Λ. Άντζελες είχε «δείξει» ως υπεύθυνους τους liners και τις πετρελαϊκές για τις πληθωριστικές πιέσεις σημειώνοντας πως οι αυξήσεις που παρατηρήθηκαν τα τελευταία χρόνια ήταν συνάρτηση της ζήτησης που υπερέβη την προσφορά και της συμφόρησης στην ξηρά, η οποία επιδεινώθηκε από διαταραχές που σχετίζονται με το lockdown. Η πρόσφατη έρευνα της Federal Maritime Commission των ΗΠΑ για το Fact Finding 29 που διεξήχθη τα τελευταία δύο χρόνια κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η αύξηση των τιμών των θαλάσσιων εμπορευματικών μεταφορών οφείλεται στην άνευ προηγουμένου καταναλωτική ζήτηση, κυρίως στις ΗΠΑ, που κατέκλυσε την προσφορά χωρητικότητας πλοίων.