Τετ09102025

Last updateΤετ, 10 Σεπ 2025 6am

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σε «κόντρα ρότα» για δέσμευση καθαρού μηδενικού ισοζυγίου στον ΙΜΟ η Κίνα

aerioi rypoi 0Ενώ έχουν ήδη ξεκινήσει οι συζητήσεις στον ΙΜΟ οι FT και το Reuters σε δημοσιεύματά τους κάνουν λόγο για προσπάθειες της Κίνας να εμποδίσει τις διαδικασίες ευθυγράμμισης της ναυτιλίας με τη συμφωνία του Παρισιού για το κλίμα.

Οδηγός από το ICS για την ανακύκλωση πλοίων

scrap ship 1Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS) δημοσίευσε έναν νέο οδηγό ανακύκλωσης πλοίων που παρέχει εκτεταμένες συμβουλές στους πλοιοκτήτες και άλλους βασικούς ενδιαφερόμενους φορείς σχετικά με τη συμμόρφωση με τις διατάξεις της Διεθνούς Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ για την ασφαλή και περιβαλλοντικά ορθή ανακύκλωση των πλοίων (Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ).

Και η Βρετανική ναυτιλία στο σύστημα εμπορίας ρύπων

londinoΤο σύστημα εμπορίας εκπομπών (ETS) του Ηνωμένου Βασιλείου θα μεταρρυθμιστεί το επόμενο έτος για να αυστηροποιηθούν τα όρια της ρύπανσης από διοξείδιο του άνθρακα και θα επεκταθεί το 2026 για να συμπεριλάβει νέους τομείς, δήλωσε τη Δευτέρα η αρμόδια αρχή.

Πακέτο εκπαίδευσης πληρωμάτων για τη μεθανόλη

aerioi rypoi 0Το Ινστιτούτο Μεθανόλης καλωσόρισε τη διεπιστημονική συμβουλευτική μεθανόλης GREEN MARINE ως το τελευταίο μέλος του.

Ξεκίνησε η συζήτηση στον ΙΜΟ

imoΜετά από αρκετούς μήνες διαπραγματεύσεων, η σύνοδος MEPC 80 που ξεκίνησε σήμερα αναμένεται να υιοθετήσει μια αναβαθμισμένη στρατηγική του ΙΜΟ για τα αέρια θερμοκηπίου.

Νέες κατευθυντήριες γραμμές για ασφαλείς εργασίες πρόσδεσης πλοίων

0mooring operationsΗ Επιτροπή Ναυτικής Ασφάλειας (MSC 95) συμφώνησε να αναθεωρήσει τον κανονισμό II-1/3-8 της SOLAS και τις σχετικές κατευθυντήριες γραμμές (MSC.1/Circ.1175) και να αναπτύξει νέες κατευθυντήριες γραμμές για ασφαλείς εργασίες πρόσδεσης για όλα τα πλοία, προκειμένου να αποφευχθούν μη ασφαλείς και ανθυγιεινές καταστάσεις εργασίας κατά τη διάρκεια των εργασιών ελλιμενισμού.

Νέες συστάσεις για το σχεδιασμό και τη λειτουργία πλοίων που τροφοδοτούνται με αμμωνία

0αμμωνία5Μια κοινή μελέτη σχετικά με την ασφάλεια της αμμωνίας επί των πλοίων που πραγματοποιήθηκε από το Lloyd's Register (LR) Maritime Decarbonisation Hub και το Mærsk Mc-Kinney Møller Center for Zero Carbon Shipping (MMMCZCS), διαπίστωσε ότι απαιτείται μια σειρά μεθόδων μετριασμού, από το σχεδιασμό του πλοίου έως την εκπαίδευση και τις λειτουργίες του πληρώματος, για τη διατήρηση των κινδύνων τοξικότητας για το πλήρωμα εντός δημοσιευμένων ανεκτών ορίων.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter