Τρι08262025

Last updateΤρι, 26 Αυγ 2025 6pm

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Θα δέσουν boxships οι συμμαχίες;

cma cgm laparouse at cmit photoΤο ερώτημα περί του αν θα θέσουν σε πρόσκαιρη διαθεσιμότητα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων για λόγους που είναι προφανείς στη διεθνή αγορά φαίνεται να ταλανίζει τους αναλυτές που επιχειρούν να αποτυπώσουν τις εξελίξεις στον τομέα και μάλιστα στην αρχή της περιόδου κορύφωσης της κίνησης.

Εκπαιδευτικές συνεργασίες με... «ουρά»

maersk conatiner 2Αυξάνονται και πληθύνονται στα στοιχεία για ανάπτυξη συνεργασιών μεταξύ λιμένων, εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων αλλά και εξειδικευμένων κέντρων εκπαίδευσης σε θέματα λιμενικών διαδικασιών-λειτουργιών.

Και από Αύγουστο… χειμώνα (;)

container 8425«Όαση» εν μέσω θέρους και σοβαρών «μελτεμιών» στη διαμόρφωση των τιμών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων φαίνεται να αποτελεί η έναρξη της εποχής όπου εν όψει της χειμερινής περιόδου και της προμήθειας πρώτων και όχι μόνο υλών, αυξάνονται οι ροές.

Παναμάς: «Χαρά διελεύσεων» για boxships και LPG

container 00924Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία διελεύσεων από την ανανεωμένη διώρυγα του Παναμά καθώς αποκαλύπτεται ότι στην πλειοψηφία τους οι διελεύσεις που έγιναν μετά το άνοιγμα του αφορούν boxships και LPG.

Ναυπηγεία: Στην «αντεπίθεση» η Hyundai Heavy Industries

Hyundai Heavy Industries 000000000000«Πρίμα» έτρεξε για το μετοχικό της πλαίσιο το πρώτο τρίμηνο του έτους για την Hyundai Heavy Industries η οποία εμφάνισε την καλύτερη κερδοφορία από το 2013 και εντεύθεν σύμφωνα με στοιχεία του Bloomberg.

Πως η Costamare ενισχύει την ρευστότητα της και υλοποιεί επενδύσεις

costamareringbellΗ Costamare η ναυτιλιακή εταιρεία που ίδρυσε ο αείμνηστος καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος και διευθύνει ο Κωστής Κωνσταντακόπουλος εξ ονόματος της οικογένειας, ανακοίνωσε πολύ δυνατά αποτελέσματα λαμβανομένων υπόψη και των συνθηκών της αγοράς για το δεύτερο τρίμηνο του 2016.

Τα αποτελέσματα ήταν πάνω από τις προβλέψεις ενώ διατήρησε σταθερή τη μερισματική πολιτική.
Επισημαίνεται ότι η Costamare παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η αγορά μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατάφερε το δεύτερο τρίμηνο του 2016 να εμφανίσει κερδοφορία ύψους 37 εκατ. δολ και προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή 0,46 δολ. έναντι των αναμενομένων 0,40 δολ ανά μετοχή.
H εισηγμένη στο NYSE, ναυτιλιακή εταιρεία της Οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, προκειμένου να ενισχύσει τη ρευστότητα της αποφάσισε να δώσει τη δυνατότητα στους μετόχους της να αποκτήσουν μετοχές με έκπτωση μέχρι 5% από την τρέχουσα αξία της μετοχής. Όσοι μέτοχοι δεν επιθυμούν τη συμμετοχή στο πρόγραμμα επανεπένδυσης του μερίσματος θα λαμβάνουν κανονικά το μέρισμα.
Η οικογένεια Κωνσταντακόπουλου που ελέγχει το 65% περίπου των μετοχών της εταιρείας δεσμεύθηκε να επανεπενδύσει το σύνολο του μερίσματος του δεύτερου τριμήνου που ισοδυναμεί με ποσό 14 εκατ. δολ.
Παράλληλα η εταιρεία ανακοίνωσε μία νέα σύμβαση χρηματοδότησης ύψους 88 εκατ. δολ για την ναυπήγηση δυο από μία σειρά πέντε containerships , ενώ ανακοίνωσε και νέες ναυλώσεις για πλοία της.
Η νέα χρηματοδότηση και το πρόγραμμα επανεπένδυσης μερίσματος αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά τη ρευστότητα της Costamare.
Οι αναλυτές αναμένουν ότι το διανεμόμενο μέρισμα τα επόμενα τρίμηνα θα είναι μεν μειωμένο αλλά η μείωση θα είναι μικρότερη από Την αρχικά εκτιμώμενη

Δικαιώνονται οι ελληνικές επενδύσεις σε LNG carriers

pontoporos nautilia ploioΤο μεγάλο στοίχημα των LNG carriers αναμένουν να κερδίσουν οι Έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι έγιναν οι μεγαλύτεροι επενδυτές του κλάδου παγκοσμίως μετά το 2010. Για τις κινήσεις της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας, που από το 2011 μέχρι και το τέλος του 2014 επένδυσε περισσότερα από 10 δισ. δολάρια για να παραγγείλει 52 LNG carriers παίρνουν θέση και δύο ναυτιλιακοί οίκοι, η Alibra Shipping που βάζει ερωτηματικά και η Drewry, η οποία ουσιαστικά δικαιώνει τον επενδυτικό πυρετό των προηγούμενων ετών για τα πλοία μεταφοράς LNG.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter