Πεμ02062025

Last updateΠεμ, 06 Φεβ 2025 10am

ΛΙΜΑΝΙΑ

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - RZD διεκδικητές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

trainoseΕπισημοποιείται και από ελληνικής πλευράς το ενδιαφέρον των ρωσικών σιδηροδρόμων (RZD), καθώς στην πρόσφατη Γ.Σ. της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κατέστη γνωστό μεταξύ των άλλων ότι θα διεκδικηθεί συμμετοχή στο διαγωνισμό για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με την RZD.

Συνάντηση ΟΛΠ με τον Πρέσβη του Vietnam

anomeritis-presvis-vietnamΜε τον Πρέσβη του Vietnam κ. Binh Vu συναντήθηκε η διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε. μετά από αίτημα της Πρεσβείας, στα πλαίσια της συνεργασίας που ξεκίνησε με αφορμή τα Ποσειδώνια 2014.

Ως δέλεαρ χρησιμοποιούν τα φθηνότερα καύσιμα λιμάνια

amvourgo-limani-4432Ναι, πρόκειται για τις μάχες ενός παγκοσμίου πολέμου στον οποίο έχουν αποδυθεί τα λιμάνια στην προσπάθειά τους να διατηρήσουν το πελατειακό τους δυναμικό και γιατί όχι και να το αυξήσουν.

ΟΛΘ: Νέος όρχος οχημάτων για τα μηχανήματα του λιμανιού

aggeloudis-stelios4Σε ένα σημαντικό βήμα λειτουργικής αναβάθμιση και περιβαλλοντικής λειτουργίας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης προχώρησε η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ.

ΟΛΘ: 0,60 + 3,40 ευρώ το μέρισμα που θα διανεμηθεί

aggeloudis-stelios-00Τη διανομή μερίσματος 0,60 ευρώ ανά μετοχή για τη χρήση του 2013 και επιπλέον 3,40 ευρώ ανά μετοχή για τα κέρδη παλαιότερων χρήσεων αποφάσισε σήμερα η ετήσια τακτική γενική συνέλευση της ΟΛΘ ΑΕ. Η πρόταση για τα προηγούμενα χρόνια κατατέθηκε από την πλευρά του βασικού μετόχου της εταιρίας, του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου.

Alpha Finance: Αύξησε την τιμή στόχου για ΟΛΠ

olp-logo-6578Σε αύξηση της τιμής-στόχου για τον ΟΛΠ στα 27,4 ευρώ ανά μετοχή από 27 ευρώ προχώρησε η Alpha Finance, με έκθεσή της στις 23 Ιουνίου, διατηρώντας αμετάβλητη τη σύσταση "outperform".

Αντιδράσεων συνέχεια

olp-087Για δυναμικές κινητοποιήσεις στο δεύτερο δεκαήμερο του επομένου μηνός κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η «παμπειραϊκή επιτροπή» που αντιτίθεται στα κυβερνητικά σχέδια ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ η οποία και συνεδρίασε σε αίθουσα του ΟΛΠ.

Σε δυσθεώρητα ύψη το κόστος ανάσχεσης των παράνομων μεταναστών σε Ελλάδα-Ιταλία

Ασύλληπτα είναι τα κόστη κατ' έτος που αναλύονται σε ανθρωποώρες καύσιμα αλλά και επιχειρησιακές φθορές χρήσης, τα οποία και επιβαρύνουν τους κρατικούς προϋπολογισμούς Ελλάδας και Ιταλίας, που αφορούν στην ανάσχεση της παράνομης μετανάστευσης από τα θαλάσσια σύνορα της ΕΕ σε Ελλάδα και Ιταλία.

Ενισχυτικά της «απογείωσης» του Πειραιά τα cluster

olp-5739Ποιο είναι το ενισχυτικό για την επιτυχή προώθηση του λιμανιού του Πειραιά ακόμη κοντύτερα στις πρώτες θέσης της κατάταξης των ευρωπαϊκών λιμένων και όχι μόνο;

Διεθνές Σεμινάριο Port State Control σύμφωνα με το Μνημόνιο Συνεννόησης των Παρισίων

Paris MOUΟλοκληρώθηκαν με επιτυχία, την Πέμπτη 19-06-2014, οι εργασίες του 3ημερου Διεθνούς Σεμιναρίου που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα της Διεύθυνσης Ελέγχου Πλοίων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου σε συνεργασία με την Γραμματεία του Μνημονίου Κατανόησης των Παρισίων (Paris MoU) για τους ελέγχους πλοίων από τις Αρχές του Κράτους Λιμένα (Port State Control).

Το λιμάνι του Πειραιά και η προειδοποίηση Γράτσου

gratsos giorgosΔικαιωμένος αισθάνεται ο Πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΝΕΕ) κ. Γιώργος Γράτσος από τις τελευταίες εξελίξεις στο λιμάνια του Πειραιά και κυρίως από την λειτουργία του τραίνου, που συνδέει πλέον τον Πειραιά με την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη και το καθιστά πύλη της Ευρώπης για το διαμετακομιστικό εμπόριο.
Παράλληλα υπογραμμίζει με σημασία ότι: «Σήμερα, με τον πρώτο συρμό εμπορευματοκιβωτίων, το λιμάνι του Πειραιά κατέστη σημαντικό διευρωπαϊκό διαμετακομιστικό κέντρο. Ενδεχομένως να υπάρξουν πολύπλευρες και ασύμμετρες αντιδράσεις. Διακυβεύονται μεγάλα συμφέροντα. Ας ληφθεί ιδιαίτερα υπόψη».

Ευ. Μαρινάκης στο FORTUNE: «Απαράδεκτη η πώληση του λιμανιού. Το λιμάνι του Πειραιά, δεν μπορεί να πωληθεί σε ιδιώτη. Να φορολογηθούν οι εφοπλιστές»

marinakis-politiki«Θεωρώ ότι η πώληση του λιμανιού είναι απαράδεκτη. Το έχω πει επανειλημμένως και είναι δέσμευση του συνδυασμού μας ότι το λιμάνι δεν πωλείται. Αν κοιτάξετε στις χώρες της Ευρώπης, το 97% των μεγάλων λιμανιών ανήκουν στον Δήμο και τα επιμελητήρια. Το λιμάνι δεν μπορεί να πουληθεί σε έναν ιδιώτη».

Σινο-Ρωσική «μάχη» για ΤΡΑΙΝΟΣΕ- λιμάνια με «φόντο» Ε.Ε.

cosco-olp-provlitaΟι πρόσφατες αναφορές του Κινέζου πρωθυπουργού και για τις σιδηροδρομικές μεταφορές φαίνεται ότι λειτούργησαν καταλυτικά για την επαναφορά στο προσκήνιο του συνόλου των θεμάτων που άπτονται των ιδιωτικοποιήσεων που επιχειρεί η ελληνική κυβέρνηση στο σιδηροδρομικό πεδίο.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter